ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΙΛΑ ΚΑΝΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ

διαιτα για να χασεις πολλα κιλα

Από τον Γιώργο Λουκίσσα ( Διαιτολόγος – Διατροφολόγος )

Δεν είναι λίγες οι φορές που λόγω υποχρεώσεων, σε ένα φρενήρη τρόπο ζωής, βρίσκουμε τον εαυτό μας να τρώει ενώ παράλληλα κάνει κάτι άλλο ταυτόχρονα.

Κάποιες φόρες μπορεί να τρώμε μιλώντας στο τηλέφωνο, βλέποντας τηλεόραση, μπροστά στον υπολογιστή, στο δρόμο περιμένοντας το λεωφορείο κ.α.
Όμως για να χορτάσουμε πραγματικά δεν αρκεί να φουσκώσουμε το στομάχι μας, αλλά πρέπει να «χορτάσει» και το μυαλό μας.

Πρέπει δηλαδή ο εγκέφαλος μας να πάρει το μήνυμα του κορεσμού.

Έχει παρατηρηθεί πως άνθρωποι που τρώνε στο πόδι, χρειάζονται μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού για να χορτάσουν.

Είναι καλό λοιπόν να αφιερώνουμε τουλάχιστον 10 λεπτά 2 φόρες τη μέρα για να φάμε μεσημεριανό και βραδινό, χωρίς κάτι να μας αποσπά τη προσοχή, κάτι σαν μια μικρή ιεροτελεστία, και θα δούμε πως χρειαζόμαστε λιγότερες ποσότητες φαγητού από αυτές που νομίζαμε.
Επίσης, μια καλή τακτική είναι να ξεκινάμε πάντα από τη σαλάτα και μετά να τρώμε το κυρίως γεύμα.

Έτσι, η διαδικασία του κορεσμού ξεκινάει νωρίτερα και είναι ακόμα πιο εύκολο να φάμε λιγότερη ποσότητα φαγητού.

Be first to comment