ΔΙΑΙΤΑ : ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ…

ΔΙΑΙΤΑ

Από τον Γιώργο Λουκίσσα ( Διαιτολόγος – Διατροφολόγος )

Βρίσκεστε σε μια περίοδο όπου δε μπορείτε να κάνετε δίαιτα λόγω έλλειψης χρημάτων, έλλειψης εγκράτειας ή οποιονδήποτε άλλο λόγο;

Τα πράγματα είναι πιο απλά από όσο μπορεί να νομίζετε… Αρκεί να ακολουθήσετε τις παρακάτω πολύ εύκολες συμβουλές και είναι σίγουρο ότι θα εέστε στο σωστό δρόμο για μια καλύτερη διατροφή και μια ακούσια σχεδόν απώλεια βάρους.

1ον: Ακολουθήστε την τακτική των 5 γευμάτων τη μέρα, δηλαδή πρωινό, δεκατιανό μεσημεριανό, απογευματινό, βραδινό.

Βασικές προϋποθέσεις, τα γεύματα αυτά να έχουν περίπου 3 ώρες διαφορά το ένα από το άλλο και το δεκατιανό και απογευματινό να αποτελούνται απο φρούτα ή άλλα υγιεινά σνακ, όπως γιαούρτια χαμηλών λιπαρών, μπάρες δημητριακών, χυμούς κλπ. Και ναι, τα υπόλοιπα γεύματα μπορούν να είναι ότι θέλετε. Με αυτό τον τρόπο πετυχαίνουμε, 1ον να μην πεινάμε ποτέ, 2ον το πεπτικό σύστημα να είναι σχεδόν συνέχεια σε λειτουργία, βελτιώνοντας κάπως τις μεταβολικές καύσεις και 3ον διατηρούμε σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, κάτι που ακούσια μας μειώνει την ανάγκη για κατανάλωση γλυκού.

2ον: Καταναλώστε τουλάχιστον 1 σαλάτα μαζί με κάποιο από τα κύρια γεύματα, (μεσημεριανό, βραδινό), με προσοχή στο λάδι ή οποιαδήποτε σως και κατά προτίμηση το γεύμα μας να ξεκινήσει με αυτή τη σαλάτα. Μιας και το αίσθημα κορεσμού αργεί να δημιουργηθεί στον εγκέφαλο, με αυτο τον τρόπο πετυχαίνουμε να μην καταναλώσουμε μεγάλη ποσότητα φαγητού, αφού η διαδικασία κορεσμού έχει ξεκινήσει πριν φτάσουμε σε αυτό.
Σημείωση: Σαλάτα εννοούμε όλα τα λαχανικά, εκτός από πατάτα και καλαμπόκι (αυτά είναι ψωμί)

3ον: Προσπαθήστε όσο γίνεται να αυξήσετε την κατανάλωση νερού. Το νερό δε βοηθάει το μεταβολισμό, αλλά μας προστατεύει από αφυδάτωση. Υπάρχουν φορές που το σώμα μας παρερμηνεύει την ανάγκη για νερό με την ανάγκη για φαγητό. Οπότε πριν φάτε κάτι, σκεφτείτε αν πεινάτε ή στην πραγματικότητα διψάτε!

4ον: Εντάξτε 20 λεπτά περπάτημα την ημέρα στο πρόγραμμά σας. Δεν είναι πολύ, αλλά για άτομα που δεν έχουν καθόλου φυσική δραστηριότητα μπορεί να είναι ευεργετικό.

Καλη αρχη!

Be first to comment