ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ; ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ !

ΔΙΑΙΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙ

Από τον Γιώργο Λουκίσσα ( Διαιτολόγος – Διατροφολόγος )

ΣΟΥΒΛΑΚΙ !!!
Ο ακρογωνιαίος λίθος της διατροφής κάθε Έλληνα που σέβεται τη καταγωγή του!

Πόσο καλό η κακό κάνει όμως στην υγεία  και τη σιλουέτα μας;

Όπως έχουμε ξαναπεί τα πάντα μπορούν να καταναλωθούν στη κατάλληλη ποσότητα και συχνότητα ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε ατόμου. Πρώτον πρέπει να σημειώσουμε ότι ένα συνηθισμένο σουβλάκι είναι μια αρκετά πλήρης τροφή. Περιέχει υδατάνθρακες (πίτα, πατάτες), πρωτεΐνες (κρέας), λιπαρά (κυρίως από το κρέας τις πατάτες και τη πίτα αν είναι λαδωμένη), φυτικές ίνες (λαχανικά) και γαλακτοκομικά (τζατζίκι). Βέβαια τα ποσοστά στα οποία βρίσκονται αυτά τα συστατικά δεν είναι απαραίτητα τα σωστά παρόλα αυτά δε μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε πως υπάρχει μεγάλη ποικιλία.
Κάνοντας λοιπόν κάποιες μικρές προσαρμογές στο σουβλάκι, κυρίως αφαιρώντας ένα μεγάλο ποσοστό λιπαρών από αυτό, μπορούμε να το καταναλώνουμε σε πιο τακτικά χρονικά διαστήματα.

Ένα διαιτητικό σουβλάκι λοιπόν αποτελείται από τα εξής : Αλάδωτη πίτα (το περιμένατε αυτό είμαι σίγουρος), καλαμάκι κοτόπουλο, λαχανικά και τζατζίκι (η ακόμα καλύτερα μουστάρδα).

Ένα τέτοιο σουβλάκι μπορεί να έχει ακόμα και τις μισές θερμίδες από ένα πιτόγυρο κομπλέ!

Αν μάλιστα σε κάποιους αρέσουν οι πίτες ολικής άλεσης τότε το σουβλάκι πέρα από πιο διαιτητικό γίνεται και ακόμα πιο υγιεινό!

Be first to comment