ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Από την Αλίκη Ζωγράφου ( personal trainer )

Αν δεν είσαι μέλος σε κάποιο γυμναστήριο ή δεν έχεις εξοπλισμό ή απλά είσαι διακοπές, μπορείς να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα μυικής ενδυνάμωσης χρησιμοποιώντας μόνο το βάρος του σώματός σου!

Παρακάτω σου δίνω μερικές από τις καλύτερες ασκήσεις για να διατηρήσεις ή να βελτιώσεις την φυσική σου κατάσταση:

1. Squat

squat

2. Προβολές

προβολες ποδιων

3. Άρσεις λεκάνης

αρσεις λεκανης

4. Push ups

push ups

5. Έλξεις για πλάτη σε μονόζυγο (ή κλαδί ή κάγκελο ή ότι άλλο μπορεί να σε εξυπηρετήσει)

μονοζυγο ελξεις για πλατη

6. Βυθίσεις τρικεφάλων

βυθισεις τρικεφαλων

7. Σανίδα

σανιδα ασκηση

8. Πλάγια σανίδα με στροφή κορμού

Πλάγια σανίδα με στροφή κορμού

9. Mountain climbers

mountain climber

10. Burpee

burpee

Μία κυκλική προπόνηση λοιπόν, ακολουθώντας με τη σειρά τις παραπάνω ασκήσεις (μετά από ένα καλό ζέσταμα), αποτελεί μια ολοκληρομένη πρόταση άσκησης η οποία μπορεί να εκτελεστεί οπουδήποτε! Και αν είσαι και λίγο πιο προχωρημένος, μπορείς να επαναλάβεις τον κύκλο 2-3 φορές! Φυσικά με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή τραυματισμός, που να σε περιορίζει για κάποια-ες ασκήσεις.

Καλή προπόνηση!

Be first to comment