Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΓΛΥΚΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΝΟΧΕΣ…

το γλυκο στη διαιταΑπό τον Γιώργο Λουκίσσα ( Διαιτολόγος – Διατροφολόγος )

Η ώρα του γλυκού…

Ένα γλυκό είναι καλύτερο να καταναλώνεται μετά το φαγητό, παρά σαν ξεχωριστό γεύμα μες τη μέρα.

Ορίστε το γιατί: Η ζάχαρη που υπάρχει στα γλυκά απορροφάται πολύ γρήγορα από τον οργανισμό και μπαίνει στη κυκλοφορία του αίματος. Αυτό αμέσως προκαλεί την έκκριση ινσουλίνης από το πάγκρεας ώστε αυτή η ποσότητα ζάχαρης να αφομοιωθεί από τα κύτταρα.

Αυτή η διαδικασία έχει σαν αποτέλεσμα τις απότομες μεταβολές στα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα με αποτέλεσμα τη στιγμή που τα επίπεδα αυτά είναι χαμηλά να νιώθουμε ξανά την ανάγκη για γλυκό.

Αντίθετα, όταν καταναλώνεται μετά το φαγητό, τα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα διατηρούνται σταθερά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα κι έτσι δεν αποζητάμε ξανά το γλυκό μετά από λίγη ώρα.

Μια καλή τακτική μάλιστα για αυτούς που κάνουν δίαιτα είναι να αντικαταστήσουν αυτό το γλυκό με ένα φρούτο ή με ένα ζελέ χωρίς ζάχαρη, μιας και ο λόγος που το ζητάμε προέρχεται περισσότερο από την ανάγκη για μια αλλαγή στο ph του στόματος.

Be first to comment