ΜΑΘΕ ΤΙ ΓΛΙΤΩΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΟΥ ΓΛΥΚΟ

Από τον Γιώργο Λουκίσσα ( Διαιτολόγος – Διατροφολόγος )

Ο ΚΑΦΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΙΤΑ

Ο καφές για τους περισσότερους από εμάς είναι μια καθημερινή συνήθεια.

Συνήθεια είναι όμως και ο τρόπος που απολαμβάνουμε τον καφέ ανάλογα με τη γλυκύτητα του.

Άλλοι τον προτιμούν σκέτο, άλλοι μέτριο, άλλοι γλυκό και άλλοι με τόση ζάχαρη που ισοδυναμεί με μια παστά!(που λέει ο λόγος).

Μειώνοντας τη ζάχαρη στον καφέ είναι μια συνήθεια που μακροπρόθεσμα μπορεί να αποβεί πολύ ωφέλιμη.

Ένα κουταλάκι ζάχαρη δεν έχει παρά μόνο 20 θερμίδες, αμελητέο ποσό σε μια διατροφή 2000 θερμίδων που χρειάζεται ο μέσος ενήλικας. Παρόλα αυτά υπολογίστε αυτό: 2 καφέδες κατά μέσο όρο τη μέρα με 2 κουταλάκια ζάχαρη μας κάνει σε ένα χρόνο 14600 θερμίδες.

Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 2 κιλά λίπους!

Φανταστείτε λοιπόν πόσες θερμίδες μπορείτε να γλιτώνετε το χρόνο απλά τροποποιώντας μια καθημερινή συνήθεια χωρίς να στερηθείτε στην ουσία τίποτα. Απλά μειώνοντας 1 κουταλάκι ζάχαρη στον καφέ σας!

Be first to comment