ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΙΣ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΧΥΝΕΙΣ ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΙΚΣ

Από τον Γιώργο Λουκίσσα ( Διαιτολόγος – Διατροφολόγος )

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Το πνεύμα των Χριστουγέννων έρχεται και μαζί του, εκτός από τη γιορτινή διάθεση, φέρνει και φαγητά, γλυκά, ποτά, απανωτά τραπέζια και μια αίσθηση ελευθερίας που τη χρειαζόμαστε που και που, ειδικά όταν είμαστε σε διακοπές.

Ειλικρινά είναι πολύ δύσκολο κάποιος να αδυνατίσει τα Χριστούγεννα, οπότε είναι καλό να θέσουμε ένα πιο ρεαλιστικό στόχο, το να μην παχύνουμε (τουλάχιστον όχι πολύ).
Υπάρχουν πολλές καλές και σωστές συμβουλές και σίγουρα όλοι τις ξέρετε. Να μην φάμε πολύ, να μην πιούμε πολύ κλπ. Το θέμα είναι πως θα βοηθήσουμε τους εαυτούς μας να το κάνουμε πράξη.
1ον: Προσπαθήστε να ακολουθήσετε την τακτική των 5 γευμάτων. Δηλαδή πρωινό, δεκατιανό, απογευματινό, βραδινό, με τη προϋπόθεση πως το δεκατιανό και το απογευματινό θα είναι φρούτα και τα γεύματα θα έχουν περίπου 3 ώρες διαφορά μεταξύ τους. Αν το κάνετε αυτό θα καταφέρετε να μην πεινάσετε ποτέ, οπότε αν βρεθείτε σε κάποιο πλούσιο σε φαγητά τραπέζι δε θα καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες φαγητού, γιατί πολύ απλά δε θα μπορείτε. Επιπλέον, τα φρούτα θα κρατήσουν σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να μπορείτε πιο εύκολα να αντισταθείτε στο γλυκό.
2ον Σε κάθε τραπέζι που είστε καλεσμένοι, προσπαθήστε να ξεκινάτε πάντα με ένα καλό πιάτο σαλάτα. Θα σας βοηθήσει στο να αισθανθείτε πιο γρήγορα κορεσμό και πάλι να μην καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες φαγητού.
3ον Πίνετε αρκετό νερό, θα σας βοηθήσει στο να μην αφυδατώνεστε και να μπερδεύετε τη δίψα με την πείνα (μη το γελάτε, συμβαίνει)
4ον Όσο για το αλκοόλ, προτιμάτε ποτά με χαμηλούς βαθμούς και σίγουρα όχι λικέρ. Η καλύτερη επιλογή είναι πάντα το κρασί αλλά και αυτό με μέτρο ειδικά αν οδηγείτε, μη σκοτωθούμε κιόλας!!

Καλές γιορτές σε όλους με υγεία!!

Be first to comment