ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ Η ΔΙΑΙΤΑ ΜΕ ΑΣΚΗΣΗ ;

ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗΑπό τον Γιώργο Λουκίσσα ( Διαιτολόγος – Διατροφολόγος )

Υπάρχει μια φήμη κατά την οποία απαγορεύεται κάποιος να συνδυάζει μια δίαιτα αδυνατίσματος με κάποιου είδους γυμναστική.

Αυτή η φήμη είναι απόλυτα λανθασμένη. Αντιθέτως είναι πολλά τα οφέλη που προκύπτουν από το συνδυασμό αυτών των δύο.
Αρχικά, με την άσκηση αυξάνεται η κατανάλωση ενέργειας (θερμίδων), κάτι που μας επιτρέπει να χάνουμε λίπος πιο εύκολα και γρήγορα. Αν η άσκηση είναι τακτική αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη συνολική αύξηση του βασικού μεταβολισμού γιατί ο οργανισμός μας συνηθίζει στο να καταναλώνει περισσότερη ενεργεία.
Ακόμη, αν η δίαιτα είναι σωστή, μπορεί να παρατηρηθεί αύξηση της μυϊκής μάζας , κάτι που βοηθά γενικότερα στο να έχουμε ένα πιο γερό σκελετό και να αποφεύγουμε πόνους στη σπονδυλική στήλη και στις αρθρώσεις των ποδιών,  που μπορούν να προέλθουν από υπερβολικό βάρος.
Επίσης η άσκηση είναι το καλύτερο φυσικό αγχολυτικό και προκαλεί έκκριση συγκεκριμένων ορμονών, μεταξύ των οποίων η σεροτονίνη και οι ενδορφίνες, οι οποίες σχετίζονται με την ευεξία και την καλή διάθεση. Κάτι τέτοιο μπορεί να είναι καταλυτικό για μια δίαιτα, καθώς η όρεξη μας για φαγητό επηρεάζεται εύκολα από τη διάθεσή μας.
Προσοχή, η άσκηση μπορεί να αυξήσει το σωματικό μας βάρος λόγω της κατακράτησης υγρών και την αύξηση της μυϊκής μάζας.

Παράλληλα με τη δίαιτα, επιτυγχάνουμε μείωση λίπους κι έτσι το βάρος παραμένει σταθερό ή μειώνεται ελάχιστα, ενώ υπάρχει αισθητή διαφορά σε πόντους.

Εκεί είναι που το άτομο πιστεύει ότι δεν αδυνατίζει αλλά δεν είναι έτσι.

Μην πέφτετε λοιπόν στη παγίδα της ζυγαριάς. Γυμναστείτε ελεύθερα και τακτικά, κάνοντας όποια άσκηση σας είναι πιο ευχάριστη, έτσι ώστε να έχει διάρκεια!

Be first to comment