ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΣΤΗ ΔΙΑΙΤΑ… ΠΟΙΑ ΠΟΤΑ ΠΡΟΤΙΜΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΟΧΙ

ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΑ

Τα συστατικά που μας δίνουν ενέργεια, δηλαδή που έχουν θερμίδες, είναι 4: Υδατάνθρακες (3,75 kcal/g), πρωτεΐνες (4 kcal/g), λίπος (9 kcal/g) και το αλκοόλ (7 kcal/g).

Ενώ τα τρία πρώτα είναι θρεπτικά συστατικά το αλκοόλ δεν είναι.

Αυτό σημαίνει ότι δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί η ενέργεια του γρήγορα και πρέπει πρώτα να αποθηκευτεί σαν λίπος.

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι το αλκοόλ μπορεί να είναι ένας μεγάλος ανασταλτικός παράγοντας στην απώλεια βάρους αν δεν καταναλώνεται με προσοχή.

Είναι πάντα προτιμότερο να καταναλώνετε ποτά τα οποία έχουν χαμηλούς βαθμούς αλκοόλ, όπως το κρασί και η μπύρα, παρά πιο βαριά ποτά (ουίσκι, βότκα κλπ).

Μπορεί η θερμιδική τους αξία να μην έχει τεράστια διαφορά, αλλά η πηγή αυτών των θερμίδων είναι πολύ σημαντική μιας και στο κρασί και τη μπύρα οι περισσότερες θερμίδες προέρχονται από υδατάνθρακες και όχι από αλκοόλ.
Ακόμη, το αλκοόλ προκαλεί αφυδάτωση στον οργανισμό, κάτι που μπορεί να οδηγήσει, μεταξύ άλλων, στην εμφάνιση κυτταρίτιδας και σε αυξημένο αίσθημα πείνας, και για αυτό θα μιλήσουμε εκτενέστερα σε άλλο άρθρο.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν μελέτες που υποστηρίζουν πως η χαμηλή κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να έχει ευεργετικές ιδιότητες στην σωματική και ψυχική μας υγεία.

Άρα, όπως είπαμε και σε προηγούμενο άρθρο, η ισορροπία είναι το κλειδί.
Στην υγειά μας λοιπόν!!

Be first to comment