Υγεια: Πως να αποφυγεις τις γριπες και τις ιωσεις

Συντάκτης: Ριάνα Κουράκου

 Έρχονται γιορτές, ευκαιρία να ξεκουραστείς, να διασκεδάσεις, να κάνεις κάτι για τον εαυτό σου!
Αυτό που σίγουρα, σε καμία περίπτωση δε θες, είναι το αποχαιρετήσεις το 2013 ακόμα μία φορά με συνάχι, βήχα και πυρετό.
Φυσικά και μπορείς!

Έχε πάντα μαζί σου αντιβακτηριακό gel για τα χέρια.
Αν στην καθημερινότητά σου, συναναστρέφεσαι με πολύ κόσμο και ειδικά παιδιά, χρησιμοποίησέ το συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Τα χέρια μας γεμίζουν μικρόβια και δεν είναι εύκολο πάντα να τα πλένουμε όταν είμαστε έξω.
Η χρήση του gel όμως μας διεκολύνει να τα απολυμαίνουμε ανά πάσα ώρα και στιγμή.
Tips: Επειδή τον χειμώνα τα χέρια είναι ξηρά από το κρύο και το gel ίσως τα ξηράνει περισσότερο, καλό είναι μετά να βάλεις μια ενυδατική κρέμα χεριών.

Πίνε τσάι.
Εκτός από το ότι σε προστατεύει από τα κρυολογήματα, είναι αντιοξειδωτικό, μειώνει τη χοληστερίνη και τις πιθανότητες εγκεφαλικού.

Φρόντισε να ενυδατώνεσαι.
Έχεις βαρεθεί να το ακούς, αλλά είναι αλήθεια!  Ο καλύτερος τρόπος για να μην αρρωσταίνεις, είναι να πίνεις νερό. 8 ποτήρια την ημέρα, σου εγγυώνται υγεία, όμρφη επιδερμίδα, λιγότερη κυτταρίτιδα (αν είσαι γυναίκα) και πιο ανθεκτικό στομάχι.

Φρόντισε να κοιμάσαι καλά.
6-8 ώρες ύπνου, είναι απαραίτητες για την υγεία σου καθημερινά.
Tips: Προσπάθησε το περιβάλλον του δωματίου σου να είναι καθαρό (μην καπνίζεις και μην έχεις αναμμένο air condition).

Πάρε βιταμίνες.
Προτίμησε βιταμίνη Β ή ωμέγα 3.

Μη βαριέσαι.
Είπαμε πως ο ύπνος κάνει καλό, αλλά το να μένεις συνέχεια στο κρεβάτι είναι εξίσου κακό με τον να μην κοιμάσαι καθόλου. Το να είσαι ενεργητικός/ή, καθώς επίσης και το να γυμνάζεσαι, βοηθούν καταρχήν την καρδιά σου και κατά δεύτερον ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες κρυολογημάτων.      

Be first to comment